RANTRIME.NL
  • Home
  • Rantrime
    • Lidmaatschap
    • Klachtenprocedure
  • Verenigingen
    • Lesschema
  • Vrijwilligers
  • kalender
  • Sponsoring
  • Contact

klachtenprocedure

Klachtenprocedure veiligheidscertificaat

Indien u klachten heeft over het naleven van de veiligheidseisen op onze accommodatie horen we dat graag van u zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we een onveilige situatie zo snel mogelijk oplossen. De klachten behandelen we op de volgende manier:
​
  • Dien uw klacht mondeling in bij het bestuur van Rantrime.
  • Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kunt u de klacht binnen 2 weken schriftelijk indienen bij Rantrime,  2e Parallelweg 1A, 3848 AB Hierden. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem worden ingediend.
  • Binnen 2 weken ontvangt u schriftelijk een antwoord van of namens het bestuur van Rantrime.
  • Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of heeft u klachten over aangelegenheden rondom veiligheid en/of het veiligheidscertificaat in het algemeen, en kunt u geen overeenstemming bereiken met het bestuur van Rantrime, dan kunt u deze schriftelijk en niet anoniem indienen bij de Stichting Veilige Paardensport, postbus 3040, 3840 CA Ermelo.
  • De Stichting Veilige Paardensport zal u binnen 2 weken informeren over de wijze waarop uw klacht wordt behandeld.
Picture
Manege Rantrime
2e Parallelweg 1A - 3848 AB Hierden
Tel. kantine: 0341 - 413747
Foto
RANTRIME.NL    -    Copyright © 2020    -    Realisatie: Ligtwerk
  • Home
  • Rantrime
    • Lidmaatschap
    • Klachtenprocedure
  • Verenigingen
    • Lesschema
  • Vrijwilligers
  • kalender
  • Sponsoring
  • Contact